برگزاری کرسی آزاداندیشی باموضوع انقلاب اسلامی 57 ودستاوردهای آن




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان کرسی آزاداندیشی باموضوع انقلاب اسلامی 57 ودستاوردهای آن صبح امروز 29/11/93با حضورکارکنان ،اساتید،اعضای هیئت علمی وجمع زیادی از دانشجویان در سالن اجتماعات شهید بهنام محمدی دانشگاه برگزار گردید.

بهرام نیک بخش رییس دانشگاه با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته، نظام جمهوری اسلامی را یک نظام اسلامی و دینی و برآمده از مردم خواند.و دستاوردهای انقلاب اسلامی راموضوعی گسترده دانست که ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را دربر میگیرد.

در ادامه محسن نصری از اساتید دانشگاه اصفهان خطاب به دانشجویان گفت: مشکلات وکمبودهای جامعه را نباید به پای انقلاب گذاشت بلکه باید با درنظر گرفتن شرایط موجود به تحلیل مسایل انقلاب بپردازیم.

استاد نصری افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی نصیب کشور کرده که دردنیا بی نظیر بوده به گونه ای که قدرتها را متعجب و به تکاپو انداخته است.وی گفت: امروز کشور درعرصه های مختلف به رتبه های خوبی در دنیا نایل شده است.

ایشان افزود: انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ درعصر حاضر بود که به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم به ثمر نشست و تمامی معادلات سیاسی، اجتماعی وفرهنگی دنیا را برهم زد.

در پایان دانشجویان شرکت کنندگاه درقالب دو گروه موافق و منتقد به طرح دیدگاه های خود پرداختند که استاد نصری  به سوالات آنان  وهمچنین حضار شرکت کننده پاسخ دادند.

لازم به ذکر است پاسخ به شبهات دانشجویی با موضوع اینکه پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی نظام درتحقق اهداف و آرمانها موفق عمل کرده از اهداف برپایی این نشست بوده است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر